ThegreategyptiaN

Join the forum, it's quick and easy

ThegreategyptiaN
ThegreategyptiaN
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Log in

I forgot my password

الساعة
Latest topics
» حصريا مع الدراما والالغاز والفيلم الرائعMeet Joe Black بجودة DVDRip بمساحة 295 ميجا تحميل مباشر وعلي اكثر من سيرفر
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptyMon 1 Apr - 1:15 by Amr Eid

» اقـوى شـركه ربـحيـه ف العـالم ..
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptySun 24 Mar - 6:09 by AhMed EMad El-deen

» تحميل برنامج Windows 7 System Recovery Disc ISO (X86-X64)
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptyFri 15 Mar - 3:23 by countd

» الان وحصريا تعليق عصام الشوالي علي pes 2009 من رفع المنتدي
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptySat 10 Nov - 21:54 by lara ecko

» تحميل فيلم Piranha 2010 720p BRRip x264 ShAaNiG
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptySun 28 Oct - 6:12 by lamyaa.farouk

» حصرياً وبانفراد تاااام وتحدى فيلم افتراضي In The Mix DVDrip فلم المغني Usher
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptySun 7 Oct - 6:30 by didine

» Seven Pounds Dvdscr --Will Smith+مترجم[340Mb]
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptyWed 12 Sep - 5:37 by فيصل

» Romulus, My Father (2007) DVDRip مترجم
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptyTue 4 Sep - 1:05 by zico_zikas

» حصريآ البوم ريما خشيش 2009 فلك - Rima Khcheich Full Albom Falak 2009 Cdq
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptySun 26 Aug - 5:20 by salah288

» حصريا وبأنفراد تام اغنية"انتى فى دمى"لــعمرو دياب [بمناسبة عيد الام]
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptySun 26 Aug - 5:15 by salah288

» حصريا اللعبة المتظرة من الجميع Virtua Tennis 2009 تحميل علي سيرفرات عديدة
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptySun 26 Aug - 5:13 by salah288

» حصريا الفيلم الانمي المدبلج بالهجه المصريه الجميل The Incredibles
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptySun 12 Aug - 9:11 by engenman

» فيلم Horton hears a who ناطق بللهجه المصرية بمساحه 192 ميجا
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptySun 12 Aug - 9:07 by engenman

» مفاجاة المتدي:اللعبة الاقوي Assissanis Creed مضغوطة بحجم 13 ميجا فقط من رفعي الخاص
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptyWed 18 Jul - 10:18 by mahmoudomar

» حصريا جميع اجزاء اللعبه الشهيرة جدا والاكثر من رائعه Harry Potter Collection | 6 Game
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptyWed 18 Jul - 10:08 by mahmoudomar

» حصريا اجدد اغنيتين لتامر حسنى :: Yalla Ma3 El Salama & Gamb Edeky :: على العظماء
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptyMon 16 Jul - 3:36 by evil_monster22

» حصريا للبـنات فقط لعبـِـة Barbie Fashion Show.2009 بمسـاحة 180 ميجا
ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) EmptyMon 11 Jun - 23:38 by namissana

اقبال الزوار على المنتدى

.: عدد زوار المنتدى :.

Search

Display results as :

Rechercher Advanced Search

ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع)

Amr Eid
Happy TOOooOOT
6 posters

Go down

ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Empty ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع)

Post by Happy TOOooOOT Fri 2 May - 16:32

- حبيبتى انتى عارفه انا مش بحب حركات الشباب الطايش انا اصلا مبكلمش بنات
(وتلاقيه يعرف طوب الارض )

2- يااااه ياحبيبتى انا حاسس انى اعرفك من زمان
( وهوا تلاقيه متلخبط بينها وبين بنت كان يعرفها قبل كده )

3- حاسس ان فيكى حاجه غريبه غير كل البنات
( اكنها مثلا بتمشى على ايديها ورجليها )

4- انا حاسس ان فى شبه كبير بين افكارى و افكارك احنا اكيد مخلوقين لبعض
(اكيد دى البنت رقم 100 اللى بيقولها كده وكأًن كل بنات الدنيا مخلوقين عشانه)

5- حبيبتى انتى اول حب فى حياتى وانا حاسس انى اتولدت يوم ماقبلتك
(على أساس ان والدته كانت حامل فيه 20 سنه وولدته قبل مايقابلها بيومين )

6- يااه يا حبيبتى انتى تؤمرى وانا انفذ اللى انتى عايزاه اجبهولك
( فى المشمش )

7- حبيبتى الطقم اللى انتى لبساه ده تحفه بس متلبسهوش تانى عشان بتبقى حلوه وانا بغيييييير بغيييييييييير
( طبعا فاهمين الحركات دى تلاقيه مش عاجبه اساسا)

8- هكلم باباكى اول ماكًون نفسى
(موووووووووووت يا حمااااااااااار )

9- عايز اشوفك كل يوم كل ساعه كل ثانيه
( عشان اصحابه يتأكدو انها حلوه )

10 - حبيبتى افتكرى دايما انى لما بحب بحب بجد وانا حبيتك بجد من اول ماشوفتك وكنت بدور عليكى من زمااااااان

(بففففففففف الاسطوانه المشروخه )

11- انا علاقتى بيكى محدش يعرفها غيرى و غيرك و ربنا لانك بقيتى كل خصوصياتى
( يعنى يا دوب اللى يعرفو اخواته و اصحابه و جرانه وقاريبه وصحاب صحابه.....الخخخخ)

12- معلش ياحبيبتى مش هقدر اعدى عليكى بالعربيه النهارده علشان هيا فى التوكيل
( طبعا عارفين شويه الفشخرة دول وهوا اساسا ماعندوش عربيه و اكيد ماعرفش يزوغ بعربيه باباه ده لو عنده اصلا )

13- ياحبيبتى انتى بتتكلمى فى أيه انا كل عطورى من فرنسا
(اكيد فرنسا ده جمب عم سيد البقال )

14- ياه لما بشوف رقمك على الموبيل قلبى بيتنفض

(طبعا من الخضه انها تكون فأسته)

15- فلان قالى اديله رقمك بس انا قلتله اقتلنى قبل ماتاخد رقها منى
( ياااااه على التضحيه وهى ياعينى رقمها مع مخاليق ربنا كلهم )

16- حبيبتى عايز صورتك عشان قبل مانام اشاهد فى جمالك واحطها تحت المخده
( لا وهو الصادق عشان لما يتخانقو يهددها بيها )

17- اسف يا حبيبتى امبارح مقدرتش اكلمك كنت مشغوووول فى المذاكره
( قصده معهوش فلوس او مشغول مع واحده تانيه )

18- اسف يا حبيبتى انى مقدرتش اجى فى المعاد امبارح كان عندى ظروف صعبه
( معزور الولد افتكر معاد البنت التانيه اللى بقاله 3 اسابيع مأجله )

19- عارفه يا حبيبتى انا طول الليل منمتش قاعد بفكر فيكى
(بس
على ميين ترد عليه تقوله اومال مين اللى كان نايم و مبيردش على التليفون؟
بس كالعاده الرد جاهز............ياااه انتى تقصدى الخمس دقايق اللى نمتهم
دوول؟دول من كتر التفكير فيكى جالى غيبوبه )

20- عارفه يا حبيبتى انا اصلا مش بفتح الماسنجر الا لما بتكونى موجوده اصلا النت من غيرك ما يسواش
)يقصد مش بيفتح البلوك عنها الا اما تكون هيا بس الى اون لين عنده(

21- حبيبتى انا ماستهلكيش
)يييه وهوا ده حال الدنيا , الولد بيضحى علشان الدكتور قالوه هاتموت الاسبوع الى جاى فامش لازم يعذبها معاه (

22- انا بعمل كده علشانك انتى
( ايوه ماحنا عارفين باباها قالو لو ماسبتهاش هاحرمها من الميراث )

23- انا هاسيبك علشان مش عاوز اى حد يتكلم عليكى نص كلمه
( ياراجل وانت لسه فاكر دلوقتى مالبنت اتشحورت والحمد لله بسببك وخلاص الى حصل حصل )

24- انا مش عاوزك تزعلى مينى
(يارااااجل وانت لما تسبها هاتعمل فرح وتدبح عجلين يعنى ؟!لا والنبى هاتزغرد لولولولى الواد سابنى انا فرحانه )

25- انا هاهاجر ومش عارف هارجع امتى
(طب ماتخدها معاك يامعلم ولا هيا حجج وخلاص)

26- أنا مانفعش ارتبط بواحده مشيت معاها
( ياراجل ان شاء الله ربنا هايكرمك وترتبط بوحده مشيت مع نص شباب شبرا ومصر القديمه كمان )

27- انتى احسن حد عرفته فى حياتى بس مش هاينفع نكمل
( ترد هيا بقى وهيا بتعيط ئهئ ئهئ ئهئ ليه ليه ليه .. يقولها علشان خطرى انا ماستحملش دموعك ... وبرده مايقولهاش )

28- انتى اكتر حد حبيته فى حياتى بس برده زى ماقولتلك مش هاينفع نكمل
( لا تعليق )

29- حبيبتى انا اكتشفت ان مافيش مابينا حاجه متشابهه
(لأ بجد....بألو سنتين ماشى معاها وبعدين لسه مكتشف ده , الظاهر عليه كان بيكتشف مقبرة جديده فى اسوان ولا حاجه )

30- والله ياحببتى انا مش وحش وبلعب بمشاعر البنات زى مانتى فاكرة بس هوا ده نصيبنا
( لا ماهو واضح )

وزي ماقلتلكو الزعل ممنووووع
احنا هنا كلو مزح بمزح

تحيااتي
Happy TOOooOOT
Happy TOOooOOT
Happy TOOooOOT
-[عضو نشيط]-
-[عضو نشيط]-

Female
المزاج : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) 7_jool10
علم دولتك : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Wdi41410
وظيفتك فى الحياة : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Collec10

Back to top Go down

ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Empty Re: ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع)

Post by Amr Eid Fri 2 May - 17:24

ههههههههههههههههههههههههههه انتى بتردى على موضوع حركات البنتات النص كم
بس احنا قولنا النص كم وطبعا كل البنات مش نص كم لكن انتى بتقولى 95%بس بينى وبينك الموضوع صح وتسلميلنا فى الموقع وجارى التحميل
amr eid
Amr Eid
Amr Eid
,, مؤسس المنتدى ,,
,, مؤسس المنتدى ,,

Male
المزاج : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Loves110
علم دولتك : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) H7341310
دعاء مختار : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Cie_ca10
وظيفتك فى الحياة : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Studen10

https://thegreategyptian.yoo7.com

Back to top Go down

ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Empty Re: ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع)

Post by Happy TOOooOOT Fri 2 May - 19:02

لا ياعمي هو مو رد على الموضوع تبع البنات

بالعكس

الموضوع تبع البنات كله صح 100%

ما اختلفنا

بس أنا هيك حبيت اغلس يعني حبتين Laughing

ولا مابطلعلي اغلس عليكو ههههههههههههه

أنا الموضوع عجبني كتير

قلت احطو

خلينا نضحك شوي هههههههههههه

تحياااتي

Happy TOOooOOT Smile lol! afro afro
[b]
Happy TOOooOOT
Happy TOOooOOT
-[عضو نشيط]-
-[عضو نشيط]-

Female
المزاج : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) 7_jool10
علم دولتك : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Wdi41410
وظيفتك فى الحياة : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Collec10

Back to top Go down

Post by love life Fri 2 May - 21:33

لا ياتوتو انا كنت ناويه انزل موضوع رد على موضوع النص كم بس انتي سبقتيني
كدا ياتوتو تحكي انو البنات كلهم هيك ليش بس ؟؟؟؟؟؟ هيك هاتخانق معك مو مع عمرو Razz Laughing

حلوووووووووووو منك
شكراااااااااااااااااااا Laughing

love life
love life
love life
>،، مشرف منتدى النكت والفكاهه ،،<
>،، مشرف منتدى النكت والفكاهه ،،

Female
المزاج : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Romnc110
دعاء مختار : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Fp_05110

Back to top Go down

Post by ibraheem hamouda Fri 2 May - 21:41

هههههههههههههههههههههه

بس بدي اياكم تاخدو بعين الاعتبار انو مش كل الشباب على نفس الموال هادا
ibraheem hamouda
ibraheem hamouda
-[عضو فضى ]-
-[عضو فضى ]-

Male
المزاج : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) 7_a2ef10
وظيفتك فى الحياة : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Studen10

Back to top Go down

Post by Happy TOOooOOT Fri 2 May - 21:42

love life wrote:لا ياتوتو انا كنت ناويه انزل موضوع رد على موضوع النص كم بس انتي سبقتيني
كدا ياتوتو تحكي انو البنات كلهم هيك ليش بس ؟؟؟؟؟؟ هيك هاتخانق معك مو مع عمرو Razz Laughing

حلوووووووووووو منك
شكراااااااااااااااااااا Laughing

love life

Embarassed ولك لاااااااااا
مو هيك قصدي

أنا قصدي انو في بنات هيك وفي ولاد كمان

Very Happy الطرفين مش مقصرين يعني

بس مو كلهم
Smile والحمد لله انو احنا مو منهم

Very Happy ,والله لايجيب الخناق

قولي امين هههههههههه
ويسلمووو على مرورك ياعسل

afro والله انبسطت فيكو

Razz نورتو الموضووع يا حلويييييين

تحياااتي

Happy TOOooOOT
Happy TOOooOOT
Happy TOOooOOT
-[عضو نشيط]-
-[عضو نشيط]-

Female

Back to top Go down

Post by Happy TOOooOOT Fri 2 May - 21:45

له يا ابراااهيم Cool

طبعا مش كللهم هيك

برضو اصابيعك مش زي بعضها

سبق وقلت الحمد لله انو احنا مش منهم

والله
يهدي

ونورت الصفحة ياابراهيم
وبعدين انت شو جايبك هنا هههههههههههه
مش عليك امتحانات

يلا روح زاااكر
Laughing
والله بمزح
والله انبسطت فيكو كتييييييير

قلتلكو بحب اغلس lol!

ههههههههههه

تحيااتي

Haooy TOOooOOT

Happy TOOooOOT
Happy TOOooOOT
-[عضو نشيط]-
-[عضو نشيط]-

Female

Back to top Go down

Post by ibraheem hamouda Fri 2 May - 21:48

غلاستك مقبولة شو بدنا نعمل بدنا نستحملك
ibraheem hamouda
ibraheem hamouda
-[عضو فضى ]-
-[عضو فضى ]-

Male
المزاج : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) 7_a2ef10

Back to top Go down

Post by Happy TOOooOOT Fri 2 May - 21:51

ههههههههههههههههههههههه

lol!

Razz يا عمي دنا تخصص غلاسة

Cool

Happy TOOooOOT
Happy TOOooOOT
-[عضو نشيط]-
-[عضو نشيط]-

Female

Back to top Go down

Post by ibraheem hamouda Fri 2 May - 21:53

انتي حتقوليلي
ibraheem hamouda
ibraheem hamouda
-[عضو فضى ]-
-[عضو فضى ]-

Male

Back to top Go down

Post by Amr Eid Fri 2 May - 22:21

ههههههههههههههههههههههه والله الحكايات معاكم جميلة ومسلية وشكرا لتواجدكم
Amr Eid
Amr Eid
,, مؤسس المنتدى ,,
,, مؤسس المنتدى ,,

Male
المزاج : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Loves110
علم دولتك : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) H7341310
دعاء مختار : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Cie_ca10

https://thegreategyptian.yoo7.com

Back to top Go down

Post by Happy TOOooOOT Fri 2 May - 22:53

والله هاد من زوقك ياعمر Smile

تسلم يااارب

نورت بمرورك
إن شاء الله على طول تكونوا هيك منورين

تحياااتي

Happy TOOOoOOT

Happy TOOooOOT
Happy TOOooOOT
-[عضو نشيط]-
-[عضو نشيط]-

Female

Back to top Go down

Post by AhMed EMad El-deen Sat 3 May - 5:20

ياجماعه دى برضه حركات الشباب بص النص كم jocolor

وعلى فكره انتوا شكلكوا زعلتوا من الموضوع اللى فات معلشوا بس دى الحقيقه tongue
AhMed EMad El-deen
AhMed EMad El-deen
،، مدير ،،
،، مدير ،،

Male
المزاج : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Hacker10
دعاء مختار : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) La20al10

Back to top Go down

Post by hussein elkwasmy Sat 3 May - 22:08

2eh ya gma3a 2nto 7ate5telfo 3ala 7aga nos el shbab bye3mloha lol

bas bsraha el mawdoo3 3gabny kteeeeeeeeeeeeeeer
hussein elkwasmy
hussein elkwasmy
،، المشرف العام ،،
،، المشرف العام ،،

Male
المزاج : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) 3asheq10
دعاء مختار : ثلاثين جملة بيقولوها خمسة وتسعين بالمية من الشباب (والزعل ممنوووع) Fp_12110

http://www.thegreategyptian.yoo7.com

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics